Ha én egyszer taxis lennék, mellékállásban az Uber alkalmazással dolgoznék.
Ha én egyszer taxitársaság lennék, szerződnék egy komoly informatikai csapattal, kielemezném az Ubert és a hiányosságaira épülne masszív fejlesztésbe(amibe a személyi állomány megjelenésének és modorának a színvonalasabbá tétele is beletartozik) és marketing kampányba fognék. Kiemelném az előnyeit a hivatásos, szerződött sofőrrel történő fuvarozásnak, miközben 1 kattintással hívnék sofőrt vagy megnézhetném az alkalmazásban, hogy éppen hol van a legközelebb szabad autó, mennyi idő mire megérkezik, milyen az adott taxis pontozása, tapasztalata stb.
Ha Uber lennék, felajánlanám a taxitársaságoknak, hogy külön menüpont alatt a felhasználók választhatnak csak és kizárólag hivatásos taxisokat. Nem értem, hogy mi értelme van az egymással szemben állásnak(hivatásos vs. alkalmi sofőrök), amikor be kellene "olvasztani" mind a kettőt az alkalmazásba.
De nem tüntetnék. Nem az oviban vagyunk. Tüntetni lehet társadalmi, személyiségi, szabadságjogokért vagy ezer dolog miatt, de azért, mert konkurencia van: Azért nem. Tüntetni azért, mert régiek,lassúak,öregek,maradiak vagyunk? Lehet. Csak nincs értelme.
Ha egy multicég a kisboltom mellé telepedne, nem az államhoz mennék hisztizni, hanem webshopot indítanék, ahol a házhoz szállítás mellett a webáruházban összeállított kosarak kérésre az üzletben várnák a vásárlókat, akik bevásárolnak a multinál, majd utána beugranak a csomagjukért hozzám. Kihegyezném olyan kiegészítő termékekre a termékkínálatot, amit a szomszéd áruházban nem árulnak, de szükség van rá. És nem felejtenék el masszívan hirdetni, reklámozni, marketing tervet írni - amit elég sűrűn elfelejtenek a kisboltok.